Вітаю Вас, Гість

 

Підготовку педагогічних кадрів дошкільної освіти в Полтавській області здійснює дошкільне відділення Кременчуцького педагогічного училища імені А.С.Макаренка.

Адміністрація педагогічного училища:

Гальченко Іван Васильович -  заслужений працівник освіти, директор Кременчуцького педагогічного училища ім. А. С. Макаренка, депутат Полтавської обласної ради, голова постійної комісії з питань освіти, науки та культури, член обласної ради директорів вищих навчальних закладів | -|| рівнів акредитації.

Шакотько Віктор Васильович - заступник директора з навчальної роботи, викладач-методист вищої кваліфікаційної категорії.

Лозинська Євдокія Федорівна - методист училища,  викладач-методист вищої кваліфікаційної категорії.

Должикова Лариса Миколаївна - заступник директора з виховної роботи, викладач | категорії.

Прядко Євгеній Михайлович - заступник директора з науково-методичної роботи, викладач вищої категорії.


За 50 років на денній формі навчання дошкільного відділення в стінах закладу підготовлено 5913 висококваліфікованих фахівців  та за 30 років на заочній формі навчання - 3042. 

Важко назвати регіон, де б не працювали наші ви­пускники. Більшість випускників дошкільного відділення працює сьогодні керівниками та фахівцями в різних ланках освіти не лише в Україні, а й поза її межами, обіймають високі посади районного та обласного рівня, займаються науково-педагогічною діяльністю у ВНЗ, коледжах, училищах.

                         

Сьогодні дошкільне відділення готує спеціалістів на денній і заочній формі навчання. Мета діяльності відділення – забезпечення якості освіти та підготовка висококваліфікованих працівників для дошкільних навчальних закладів. Після закінчення навчального закладу студенти отримують диплом молодшого спеціаліста, атестат про повну середню освіту, набувають професію за спеціальністю: вихователь дошкільних закладів: вихователь дошкільних закладів з однією із додаткових кваліфікацій "Вихователь з правом навчання  англійській мові", "Вихователь логопедичних груп", "Організатор фізичного виховання в дошкільному закладі", "Організатор музичної діяльності в дошкільному закладі".

З 2012 р. на відділенні введено нову додаткову кваліфікацію "Сімейний вихователь".

В училищі давно сформувався стабільний педагогічний колек­тив. Навчальний процес на  дошкільному відділенні нині здійснює колектив однодумців, до складу якого входить 43 викладачі, з них:

· викладачі вищої кваліфікаційної категорії – 15 осіб;

· викладачі першої кваліфікаційної категорії – 9 осіб;

· викладачі другої кваліфікаційної категорії – 7 осіб;

· викладачі кваліфікаційної категорії „спеціаліст” – 4 осіб;

· з педагогічним званням „Викладач-методист” – 3 особи;

· з педагогічним званням „Старший викладач” – 5 осіб. 

Основу освітньої програми підготовки молодшого спеціаліста складають дисципліни, визначені Міністерством освіти і науки України як державний стандарт освіти. Студенти отримують фундаментальну підготовку з предметів, що формують фахівця:

психології ( загальної, дитячої, педагогічної, психологічної діагностики);

педагогіки;

сучасні педагогічні технології;

основи педагогічної майстерності;

дошкільні методики;

практичне навчання в майстерні;

малювання і ліплення;

співи і музична література;

ритміка і хореографія.

Для сучасного етапу розвитку дошкільної освіти в Україні характерна широка наявність інноваційних процесів. З метою підготовки студентів до роботи з використанням сучасних педагогічних технологій в навчальні плани спеціальності для студентів випускного курсу введено спецкурси "Сучасні педагогічні технології".

Студенти випускної групи при виконанні курсових робіт займаються пошуково-дослідницькою діяльністю по проблемах:

- впровадження сучасних технологій раннього навчання дітей читанню;

- створення розвивального середовища;

- психолого-педагогічного проектування.

Дуже велику увагу в училищі приділяють практичній підготовці студентів, яка є одним з найважли­віших засобів підготовки фахівців до безпосередньої трудової діяль­ності.

Професійне становлення студента забезпечують такі види практик:

·   введення в спеціальність;

·   помічника вихователя в групах раннього і дошкільного віку;

·   пробну практику ;

·   літню педагогічну практику;

·   переддипломну практику ;

·   практику з додаткової кваліфікації (пробну, переддипломну).

                                                                                                                                                                                            

Студентське життя в училищі — це науково - практичні конференції, конкурси педагогічної майстерності, олімпіади, зустрічі з ветеранами війні, праці, екскурсії, подорожі, вечори відпочинку, спортивні свята і змагання; участь в театральній студії, гуртку народного танцю, команді КВК, ансамбль скрипалів, тощо. 

Студенти відділу постійно посідають призові місця у регіональних олімпіадах з дошкільних дисциплін в містах: Запоріжжі,  Бериславі, Севастополі, Новому Бузі, Бєлгород-Дністровську та інш.

Одним з показників роботи дошкільного відділу є той рівень знань, що дає можливість випускникам бути конкурентно-спроможними, високо кодуватись на ринку праці. Аналіз матеріалів випуску спеціалістів та їх працевлаштування за останні  роки свідчить, що 95 % випускників денної  форми навчання та студенти заочної форми навчання на останньому курсі та  після закінчення училища переходять із посади помічника вихователя на посаду вихователя дошкільного навчального закладу. Це найвище визнання сумлінної праці і повної віддачі педагогам.

Правила прийому на навчання розкрито на зальноучилищному сайті: http://pu.org.ua/abitur.html

Інформація для випускників представлена на загальноучилищному сайті: http://pu.org.ua/forstudent.html

В училищі широко представлена гурткова робота: http://pu.org.ua/vihovna.html


Спогади випускників дошкільного відділення:


Вихователь ДНЗ №23 Білоцерківська Ольга Олександрівна.

Закінчила педучилище в 1999р. Навчалась на заочному відділенні. Найбільше спогадів залишилось про заняття малювання. Викладач своєю доброзичливістю, впевненістю та талантом на все життя запам’яталась як людина, що вміє доступно, зрозуміло донести до душі студента красу і гармонію природи та оточуючого світу. Найвпливовішим педагогом на формування особистості Ольги Олександрівни, як вихователя була Малікова Лариса Вадимівна – викладач логопедії. Вона змогла розкрити студентам необхідність логопедичної роботи з дітьми і цим самим зацікавила студентку. Після закінчення училища Білоцерківська Ольга Олександрівна вступила до педагогічного інституту м. Полтава, щоб отримати диплом логопеда.

Порада майбутнім вихователям: Читайте більше, пізнавайте світ, розвивайте свої здібності, та любіть свою професію.

Побажання училищу: Нехай все більше з’являється викладачів, які люблять свою роботу, надихають студента до праці з дітьми.

 

 Вихователь ДНЗ №23 Коробченко Ганна Володимирівна.

Закінчила педучилище в 1997р. Навчалась на денному відділенні. Класним керівником була Хутько Людмила Олексіївна, яка і була тим педагогом, який найбільше вплинув на формування Ганни Володимирівни, як вихователя. Незабутніми викладачами в пам’яті залишились Малікова Л.В. та Марченко В.В. Це ті педагоги, на уроках у яких завжди було зрозуміло, цікаво, виникало бажання все глибше і глибше пізнавати предмет науки педагогіки і психології.

Найприємніші спогади залишили свята в актовому залі, а саме конкурс Пед.майстерності.  Це ті заходи, що допомагають розкрити приховані таланти студентів і допомагають їм пізнати себе.

Порада майбутнім вихователям: Пізнавайте все, що вас цікавить. Регулярно відвідуйте практику, так як це основа вашої освіти.

Побажання училищу: Щоб процвітало, завжди було з ким працювати та передавати свій досвід.

 

Вихователь ДНЗ №2 Малюк Ганна Миколаївна.

Закінчила педучилище в 1996р. Навчалась на заочному відділенні. Вдячна навчальному закладу за отриману спеціальність. Це дало можливість реалізувати себе як вихователя. Під час навчання в училищі найяскравіший слід залишила викладач методики розвитку мови Носкіна Людмила Микитівна. Запам’яталась вона своєю щирістю, добротою та систематичністю викладання матеріалу.

Під час спогадів про училище спливають моменти здачі екзаменів, а особливо державних. «Це той момент, коли відчуваєш відповідальність, це хвилини радості від того, що реалізовуєш власні надії», - розповідає Ганна Миколаївна.

Порада майбутнім вихователям: Усвідомити важливість практики в дошкільному закладі, так як це основне у становленні особистості спеціаліста. Вся теорія обов’язково підкріплюється на практиці.

Побажання училищу: З кожним роком нехай все більше стає старанних учнів, які б захоплювались педагогічною діяльністю і несли до дітей проміння доброти, любові та честі.


Підіймається вранішнє сонечко.

Ти стоїш на узбіччі доріг.

Кременчуцьке моє педучилище

Зустрічає усіх на поріг.

 

В своїх стінах плекаєш ти юність,

І знання ти даєш нам усім,

Щоб ми всі пам’ятали як гордість,

Щоб тебе пам’ятали, як дім.

 

В твоїх стінах навчились буть добрими,

І дізнались, як діток навчать.

Сподіваємось, нашу професію

Будуть люди усі шанувать.

 

Скажем «дякуємо» нашим викладачам,

Що навчали вони нас роки.

Скільки спогадів їм залишаємо,

І в душі вони всі молоді.

Антоненко Оля, гр. В-41, 2006р.


Адреса: м. Кременчук, вул. Лізи Чайкіної 33 

        Телефон: 
        (05366) 5-33-01
        (05366) 5-31-85

Електронна пошта дошкільного відділення: krempeddoshk@at.ua