Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Педагогічна практика

Гігієна тіла, гігієна діяльності
[ Викачати з сервера (26.5 Kb) ] 28.02.2013, 18:29

Гігієна тіла, гігієна діяльності (Програма «Я у Світі»)

 

Ранній

Гігієна тіла, гігієна діяльності. Дорослий стимулює дитину самостійно підставляти руки під струмінь води, змивати піну з рук, згодом - мити руки і обличчя, користуватись рушником, створює умови для позитивного сприйняття нею купання, підстригання нігтів, розчісування волосся, використання носовичка. Він звертає увагу дитини на охайність зовнішнього вигляду, та непривабливість забруднених тіла, одягу, іграшок; заохочує її намагання це виправити. Під час годування закріплюється вміння дитини сідати на стілець, пити з чашки, тримаючи її обома руками; виробляється навик їсти ложкою, з часом - користуватися серветкою, вживати хліб з рідкою стравою, дякувати після їжі, вставати з-за столу, присувати стілець. Важливо привчати малюка своєчасно повідомляти про потребу сісти на горшок.

 

Молодший дошкільний

Гігієна тіла, гігієна діяльності. Батьки і педагоги закріплюють навички культури поведінки молодшого дошкільника за столом, виравляють в умінні правильно сидіти під час їжі, користуватися ложкою, виделкою, ножем та серветкою; їсти не поспішаючи, охайно, безшумно, ретельно пережовуючи їжу. Вони стимулюють дітей самостійно вмиватися, стежити за чистотою тіла, усувати забруднення та неохайність у зовнішньому вигляді, в разі потреби користуватися носовичком, відвертатися та прикривати рот під час кашлю. Дорослий дає дитині зрозуміти, що носовичок, зубна щітка, гребінець, рушник є особистими речами, їх треба утримувати в чистоті; заохочує охайне використання різних предметів, знарядь, обладнання, бажання прибрати його по закінченні діяльності.

 

Старший дошкільний

Гігієна тіла, гігієна діяльності. В сім'ї та ДНЗ дорослі допомагають дошкільнику усвідомити необхідність дотримання правил догляду за певними частинами тіла та органів: обличчям, руками, ногами, нігтями, волоссям, вухами, ротовою порожниною, органами виділення. Дорослі виховують у дитини потребу у самостійному користуванні індивідуальними гігієнічними засобами та предметами догляду; дають елементарну інформацію про наявність- в організмі мікроістот (вірусів, бактерій, мікроорганізмів) та значення профілактики вірусних та інвазійних захворювань. Вони продовжують формувати культуру споживання їжі, навчають їсти охайно, правильно користуватися столовими приборами, не вживати їжу на вулиці ("на ходу"), в транспорті. Батьки і педагоги заохочують самоконтроль за положенням тіла під час різних видів діяльності, наголошують на значенні фізкультурно-оздоровчих заходів, на доцільності змін видів діяльності протягом дня; формують основи культури діяльності: вміння самостійно планувати свою роботу, обирати матеріали та обладнання, виявляти охайність, долати труднощі на шляху до мети, об'єктивно оцінювати результати, розуміти, що кожний вид діяльності потребує зручного та доцільного одягу.

 

Категорія: Педагогічна практика | Додав: ЯТВ
Переглядів: 1412 | Завантажень: 68 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: