Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Методика ознайомлення з природою

Пам’ятка для спостереження роботи та аналізу показових занять по ознайомленню дітей з природою
[ Викачати з сервера (38.5 Kb) ] 28.01.2013, 16:54

Пам’ятка для спостереження роботи та аналізу показових занять

 по ознайомленню дітей з природою

 

Підготовка до спостереження

 

Завдання І.    Повторити слідуючи теми: «Методи і форми ознайомлення  дітей з природою», «Куточок природи», «Ознайомлення дітей з дикими і домашніми тваринами»

Література:

            1.  Н.Ф.Яришева «Методика ознайомлення дітей з природою» Вища школа, 2008

2.      П.Г.Саморукова «Как ознайомить дошкольников с         природой»

3.      М.М.Марковская «Куточок в ДНЗ»

4.      Програми: «Дитина», «Я у Світі»

Завдання ІІ.         Переглянути заняття по ознайомленню з природою для ІІ молодшої, середньої та старшої груп.

 Завдання ІІІ.        Проаналізувати заняття по схемам.

 

 

Схема аналізу заняття по темі: «Спостереження»

1.      Тема заняття, відповідність порі року, віку дітей

2.      Програмове завдання, їх відповідність вимогам програми

3.      Правильність визначення освітніх розвивальних та виховних завдань

4.      Правильність створення розвивального середовища

5.      Реалізація програмового змісту в ході заняття

6.      Підготовка об’єкту та обладнання до спостереження

7.      Підготовка дітей до заняття

8.      Доцільність використання та поєднання методів і прийомів на занятті:

·        Прийоми направлені на створення інтересу до суб’єкту на початку спостереження в ході заняття, на створення інтересу до подальшого спостереження за об’єктом.

·        Прийоми активізації розумової активності дітей

·        Характер запитань до дітей

9.      Ефективність використання художньої природознавчої літератури

10. Організація поведінки тварин з метою створення у дітей певних уявлень про неї.

11. Зміст нових знань про тварину, відповідність їх віку дітей, в якій формі подавалися.

12. Підведення підсумків заняття

 

Схема аналізу заняття по темі: «Бесіда»

1.      Основний метод в ході проведення занять

2.      Вид бесіди

3.      Відповідність теми бесіди порі року, віку дітей (група)

4.      Відповідність створеного предметно-розвивального середовища у відповідності з темою бесіди.

5.      Відповідність програмових завдань програмі даної вікової групи, темі.

6.      Чіткість поставлених перед дітьми завдань.

7.      Ефективність використання наочності, художньої природознавчої літератури.

8.      Характер запитань, їх відповідність вимогам

Категорія: Методика ознайомлення з природою | Додав: ЯТВ
Переглядів: 3996 | Завантажень: 473 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: