Головна » Файли » Методика ознайомлення з природою |
[ Викачати з сервера (46.0 Kb) ] | 28.01.2013, 16:56 |
Пам’ятка для спостереження роботи та аналізу показових інтегрованих занять по ознайомленню дітей з природою та художньої літератури Підготовка до спостереження Завдання І. Повторити слідуючи теми: «Методи і форми ознайомлення дітей з природою», «Куточок природи», «Ознайомлення дітей з дикими і домашніми тваринами», «Методика проведення занять по читанню художніх творів»; «Методика проведення занять по заучуванню віршів»; «Методика проведення етичних бесід». Література: 1. Богуш А.М. Методика розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім у дошкільному закладі. – К. Вища школа, 1992. 2. Н.Ф.Яришева «Методика ознайомлення дітей з природою» Вища школа, 2008 3.П.Г.Саморукова «Как ознайомить дошкольников с природой» 4.М.М.Марковская «Куточок в ДНЗ» 5.Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» 6. Хрестоматії для дітей дошкільного навчального закладу. Завдання ІІ. Спостерігати інтегрованих занять по ознайомленню дітей з природою та художньої літературою в різних вікових групах з використанням методів:читання чи розповідання художнього твору, заучування віршів напам’ять, прийомів морально–етичної бесіди. Завдання ІІІ. Проаналізувати заняття по схемам. Схема аналізу заняття по темі: «Спостереження»
· Прийоми направлені на створення інтересу до суб’єкту на початку спостереження в ході заняття, на створення інтересу до подальшого спостереження за об’єктом. · Прийоми активізації розумової активності дітей · Характер запитань до дітей
Схема аналізу заняття по темі: «Бесіда»
Завдання 4. Проаналізувати фрагменти інтегрованого заняття з використанням методів:читання чи розповідання художнього твору, заучування віршів напам’ять, прийомів морально–етичної бесіди. Питання для аналізу: — Чіткість сформульованих завдань з художньої літератури у меті заняття ; — Наявність читання чи розповідання художнього твору на занятті; — Правильність вказівок перед читанням чи розповіданням художнього твору; — Правильність сформульованих запитань в ході бесіди за змістом художнього твору; — Включення в хід бесіди за змістом художнього твору прийому активізації дітей на занятті; — Включення в хід бесіди за змістом вірша прийомів спрямованих на запам’ятання змісту вірша, вправляння в інтонаційній виразності читання твору; — Місце виведення морального правила вихователем на занятті; доступність, конкретність. — Забезпечення логічного зв’язку між структурними частинами заняття; — Наочність, ТЗН, їх види, пильність, доцільність та ефективність; — Забезпечення аналізу і оцінки мовленнєвої діяльності дітей; — Проаналізувати реалізацію завдань мети в ході заняття; — У чому виступила індивідуалізація навчання? Прийоми індивідуального підходу; — Загальна оцінка заняття. | |
Переглядів: 3284 | Завантажень: 559 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |